2015年9月6日 星期日

雙重標準

每有法國歌手舊歌翻唱, 專員總會嗤之以鼻, 批評他們取易不取難。

這次輪到他最喜愛的女歌手 Katie Melua 翻唱 Black 的 Wonderful Life 啦。 他還要我看她新的 MV 呢。 這時我便重覆他對舊歌翻唱的批評。 σ(≧ε≦o)



有人當然為 Katie Melua 辯護啦, 說她唱歌有技巧、有感情、有個人風格...... 她真的很愛唱歌......(下刪一千字) 


很愛唱歌? 我還以為世上只有古巨基"真係好鐘意唱歌"呢。
( ^_^)/

最後我只跟某人說, 那不正正就是雙重標準嗎? 

22 則留言:

  1. 那時我有買BLACK的黑膠碟

    回覆刪除
  2. 多唔多法國歌手唱英文嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要都係唱法交歌, 間中上電視會唱下英文歌架
      不過呢, 有位十來歲女歌手 Marina Kaye 出左隻碟, 成隻都係唱英文架 , 有興趣聽下
      https://www.youtube.com/watch?v=pwKkjLOHd7s

      刪除
    2. 佢有好多英文歌啦,仲自彈自唱既.我最鐘意"Closest Thing To Crazy" & Shy Boy.

      刪除
    3. 我第一首識佢嘅歌係 Nine Millions Bicycles
      There are nine million bicycles in Beijing
      That's a fact,
      It's a thing we can't deny
      Like the fact that I will love you till I die.

      刪除
    4. 坐親長途車, 都係聽佢
      Mary Pickford 都唔錯架

      刪除
  3. 我非常鍾意Katie Melua,她的聲音很獨特,有性格。

    回覆刪除
  4. 係人都會偏心, 就算對自己親生仔女都一樣XXD

    回覆刪除
  5. 喜歡的就係西施,唔喜歡的就係東施效顰。

    回覆刪除
  6. 翻唱無問題,最緊要係有自己風格,同原唱有分別......
    喱首我都係鍾意Black原唱版本多一點

    回覆刪除