2015年9月5日 星期六

選擇困難症

作為一位電視迷, 當一直追看的劇集在同一時段播放, 要決定看那一齣片集, 真是很難的啦。

踏入九月, 新一季劇集又登場。 (暑假時, 都是重播又重播呢。)  現在每個星期一晚上, TF1 會續播放 Criminal Minds 第十季 (他們譯作 Esprits criminels), 暑假前已播了開首幾集。 暑假一到, 就停播了。 其實我也有個疑問, 為什麼 Jennifer Love Hewitt 肯接拍這群戲呢? 

互聯網圖片

同一時段, France 2 在播 Castle 第七季。 坦白說, Castle 已沒之前幾季好看, 劇情有時有點天馬行空, 不過只是我一直都有追看, 大概是「當看變成習慣」吧。 

互聯網圖片

誰知有線頻道 13e rue 居然也同時播加劇 Motive 第三季。 怎麼攪啦?!  全都是我平時愛看的呢!  (´・_・`)

互聯網圖片

看到這裡, 大家應該知道我的口味是如何啦。 

近來我也追看兩套 sitcom, 分別是 Episodes 跟美版 Getting On。 Episodes 的對白抵死之餘, 更在諷刺荷里活的虛偽與荒謬。 

互聯網圖片

至於 Getting On, 我是無意中看到。 故事發生在醫院, 醫生主管自覺高人一等, 護士長時時講規則指引。 大部份笑料來自他們之間的衝突, 及和病人之間的關係。 劇中雖無大卡士, 但仍值得一看。  


互聯網圖片


15 則留言:

  1. 我呢幾年好少睇電視,冇呢種煩惱..哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係老家都少睇, 多數都係睇新聞

      刪除
  2. 好多劇都一日幾個時段重播, 你有冇留意下可以咩都睇勻囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實TF1有網上重溫架, 不過都係配音版 T-T
      有時想錄起, 又同某人想睇個D撞期, 唉

      刪除
  3. 回覆
    1. 本身機頂盒已經有呢個功能, 只係同某人個D撞哂期

      刪除
  4. 你度係咪有機頂盒㗎?有冇錄o野分唇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啦, 有人已經月一時間排左七個, 激氣

      刪除
  5. 我用高清HHD錄,
    同一時間可錄兩個台,
    嘻....無此煩惱。
    可以試下用,50G 都唔貴...200歐有找

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地個機頂盒有錄影功能架, 只係人已經同一時間排左七個, 激氣

      刪除
  6. 我用高清HHD錄,
    同一時間可錄兩個台,
    嘻....無此煩惱。
    可以試下用,50G 都唔貴...200歐有找

    回覆刪除
  7. 我家阿姐都鍾意睇,佢成日上網睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係套套外國劇都好睇架, 都有D肥皂劇我支持不住
      我睇呢D, 娛樂之餘, 可以練下英文嘛

      刪除