2015年9月3日 星期四

醃肉大不同

我醃肉時, 都是先把肉洗淨切好, 再直接加入調味料。 
專員呢, 就是做好醃泡汁 marinade, 味道對啦, 就把洗切好的肉放入浸泡。

這烤芥末五花肉由專員主理。 醃泡汁除了粗粒芥末醬, 還有生抽、薑粉、蒜粉、糖。 份量多少全憑感覺, 味道試好了就算。 


放入焗爐前, 才給五花肉掃上一層蜜糖。 烤焗時, 已傳出陣陣香氣, 自然吸引了狗哥。


這烤五花肉絕對是下飯的良伴啦。 



17 則留言:

  1. 想起BBQ, 以為飯枱有肉牠例必好興奮. 貓呢, 就知道幾時是魚肉幾時不是. 有蝦的日子牠們也開心.

    回覆刪除
  2. 我現在都用專員的方法醃肉.

    回覆刪除
  3. 兩個醃肉方法我都有用,視乎煮乜啦

    回覆刪除
  4. 我細時唔鍾意食肥肉,依家就鍾意食,但唔敢多食。

    回覆刪除
  5. 我get唔到兩個醃肉方法有乜唔同....

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該我寫得唔清楚
      我個就直接落調味, 撈撈撈
      佢個就整好個汁, 夠味, 至放肉

      刪除
  6. 回覆
    1. 有時我行去開雪櫃, 佢都即醒架 XD

      刪除
  7. 我都察覺有此不同. 我多數直接落調味.

    回覆刪除
  8. 我家是一貓有反應一貓無

    回覆刪除