2015年9月20日 星期日

九歲啦~~

如往年一樣, 我們一早已經準備好禮物, 來慶祝狗哥的九歲生辰。 專員買了現具, 我就給他買了個豬鼻。 包好之後, 就帶狗哥到花園拆禮物。


狗哥九秒九就把紙弄破, 再一口咬住豬鼻, 一個箭步跑回屋內, 剩下那玩具和哭笑不得的專員。 狗哥給某人問到為什麼只要豬鼻, 不要玩具時, 他的表情令我失笑。 


幸好他也識時務, 跟玩具打了好一陣交道, 否則我怕他後果堪憂。 (ᗒᗜᗕ)՛̵̖





31 則留言:

  1. 狗哥生日快樂,唔好再咁為食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代佢多謝你 ^3^
      佢同你講: 我都幾廿歲, 你唔係要我改呀? XXD

      刪除
  2. 我地星期六先見到寵物店有豬鼻賣,老DAD仲話做得好似。

    回覆刪除
  3. 豬鼻一定好好味,專員買錯禮拜啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱哂佢胃口, 證明我都幾了解佢 XD

      刪除
  4. 回覆
    1. 寵物店仲有豬耳架, 我99會買俾佢愛犬食架

      刪除
  5. 個豬鼻咩嚟架,咬牙用?
    做得好似......但有點核突

    回覆刪除
  6. 狗哥當豬鼻係舊肥豬肉咁咬, 始終不改為食本性XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同你講: 我都幾廿歲, 你唔係要我改呀? XXD

      刪除
  7. 祝狗哥生日快樂啊!
    聽講不少貓狗也喜歡玩不像玩具的玩具(如禮物紙)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最鐘意個D一咬落去吱吱聲個D玩具, 目的係咬到佢無聲出, 激氣

      刪除
  8. 狗哥生日快樂呀!健健康康呀!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係真係豬鼻黎架
      呢度寵物店, 仲有豬耳賣架

      刪除
  10. 狗哥生日快樂,祝食得瞓得pupu得~ (話說睇咁耐第一次留言咋... >"<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好! 我代佢多謝你 ^3^
      佢食得瞓得, 就一定, 不過千祈唔好再肚痀, 我無覺好瞓 XD
      第日多D黎留言啦

      刪除
  11. 狗哥,Happy Birthday,為食狗梗係食咗至玩啦

    回覆刪除
  12. 個豬鼻好似塑膠或陶瓷做嘅, 狗哥心想: 仲駛問, 跟狗咁耐唔知狗姓乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係真豬鼻黎架
      我梗知佢姓乜啦, 佢複姓為食 ^^

      刪除