2015年9月11日 星期五

Mieux vaut tard que jamais

我終於收到了附有正確社會保障號碼的 Carte vitale (醫療保險卡)。 

由初到埗開始申請, 直至拿到這張卡, 屈指一算, 差不多是兩年時間。 


我前後收過三張 Carte vitale, 號碼的開首全都是"1", 即是男性。 之後到了好幾次  Caisse Primaire d'Assurance Maladie (CPAM, 法國社會醫療保險局), 要求更換, 當中遇到熱心幫忙的職員, 也碰到老油條。  當再查問情況時, 答案總是 en cours (in process)。 最後按捺不住, 大鄉里出城, 去到省部門, 請求幫忙, 才算有點眉目。 

有了這卡, 看病、配藥時, 就不用費唇舌解釋一番啦。 雖然花了兩年時間, 我也會自我安慰說: 遲到好過無到。

Caisse Primaire d'Assurance Maladie,CPAM)
醫療保險卡
醫療保險卡
醫療保險卡

20 則留言:

  1. d鬼鬼成日睇錯亞洲人既年齡, 連性別都搞唔清, 真係勁到呢 !
    不過呢張卡, 你都唔希望成日要用到佢囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要要有個 social security number, 如要搵野做, 個 number 都無, 真係唔駛諗呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 我估無張卡, 我有意外, 佢地都唔會見死不救嘅 (都係我嘅經驗, N年前, 交通意外入左廠)

      刪除
  3. 等2年都值得吖
    男性,佢地發雞盲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 發雞盲都發左3次, 唔通我真係男人??

      刪除
  4. 你未有咭之前,去看醫生,未要自己找數囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 出左省, 佢地俾左封信我, 證明佢地仲攪緊我張卡, 所以我可以去睇醫生, 又可以供保險
      至於駛唔駛自己找數, 就要睇下個位醫生有無同保險公司有聯繫, 如果有, 就唔駛, 無呢, 就自己俾左再 claim

      刪除
  5. 舊卡唔可以keep住? 咁睇醫生點呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 張舊卡係我同佢地講個 number 錯左, 就俾佢地收番
      出左省, 佢地俾左封信我, 證明佢地仲攪緊我張卡, 所以我可以去睇醫生, 又可以供保險, 不過次次都要解釋, 勁煩

      刪除
  6. 佢哋做嘢真係好亂o黎,仲要拖咁耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地D administration 連本土人都頂唔順

      刪除
  7. 三張咭都錯!佢地做野真係﹍哎!

    回覆刪除