2015年9月17日 星期四

我的元氣早餐

這幾天天色昏暗, 時有下雨, 東南部好幾個省份都有暴雨和水浸警示。

為了給自己打打氣, 我買了我鍾愛的 pain au chocolat。 自看了如何做牛角包跟這朱古力包以後, 那一大磚牛油.... (;๏д๏)我就決定不要去學啦, 百分百的鴕鳥政策。



26 則留言:

  1. 這種包.我偶然貪吃,買一個就算,也是眼不見為乾淨!

    回覆刪除
  2. 凡好味既都係邪惡既XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似牛油曲奇 shortbread 我都唔想知點整 XD

      刪除
  3. 呢啲都係出去買好過.眼不見為乾淨!

    回覆刪除
  4. 我就決定不要去學啦>>>不過照食,哈哈哈!

    回覆刪除
  5. 我幾年前去學整蛋糕,其中一課學整酥皮,看到所需要加的牛油,以後都要三思才吃酥皮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係睇電視教, 係間麵包店整, 真係一磚放入去, 所以有D真相唔知好過

      刪除
  6. 眼不見為乾淨,
    所以好怕睇甜品糕點特輯,
    落糖份量喺以一杯杯計,
    牛油以磅計....見到都驚

    回覆刪除
  7. 眼不見為乾淨,
    所以好怕睇甜品糕點特輯,
    落糖份量喺以一杯杯計,
    牛油以磅計....見到都驚

    回覆刪除
    回覆
    1. Les Carnets de Julie
      香港TVB J2熱播中,介紹法國鄉土菜式,好有趣,妳有興趣可以睇下♡♡

      刪除
    2. 最近有個節目類似麵包店大比拼, 見佢地整, 就知好味真係要付出代價 XD
      Les Carnets de Julie 而家呢度逢星期六係 France 3 播, 我都有睇架

      刪除
  8. 酥皮甜點, 我只吃酥皮蛋撻, 原隻牛角酥唔得囉, 太肥膩了. (蛋撻一樣肥, 自己呃自己)

    回覆刪除
  9. 牛角包都係買既好,買一兩就夠喇,自己整一底一定肥屎呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔想知點整, 有D真相唔知好過

      刪除