2015年4月1日 星期三

耐性

自週末開始, 我家的寬頻就開始不穩定, 斷斷續續, 時有時無。 現在趁著還沒斷線, 趕快寫下來。 不要以為已發展國家的電訊服務覆蓋全國, zones blanches (沒網絡的地區)仍然存在。 

星期天, 大風吹, 呼呼的風聲, 彷似八號風球高高掛。 晚上睡得不安寧之餘, 兩隻小鬼還要來個埋身肉搏。 昨天終於打電話給電訊商, 他們回覆會派人檢查, 需時十天。 沒料到, 我們換了電訊商, 狀況仍是出現。 

不過我居然沒有氣得想掀桌, 因為明知生氣也沒用。 在老家, 我的脾氣很不好。 在這生活, 臭脾氣都給消磨了, 有耐性才是王道 (也算是阿Q精神)。 之前有朋友比我更早移居過來, 住的雖不是巴黎, 也算是個大城市。 她的怨氣, 距離十萬丈都感受到。 每樣事如生活節奏、做事方式等都看不順眼, 倒頭來生氣的只有自己。  有時我也會想, 如要移居他方, 是我們去適應人家的生活文化, 還是要對方來配合呢? 

幸好心情不好時, 還有開心果狗哥相伴。 他的心境永遠年青, 沒脾氣, 也是一種幸福啦。




20 則留言:

  1. 香港太方便太好呀!
    喺未有全面wifi啫……
    不過喺咁,仲有人不滿……
    八號風球,有無得放假架

    回覆刪除
    回覆
    1. 同呢度比, 香港上網真係平又快

      刪除
  2. Orange has the best internet coverage.

    回覆刪除
  3. 今日仲係大風吹,前兩日仲大風吹+大雨,我屋企啲窗係新架仲要加厚,都聽到,要用埋加厚遮光簾先冇呼呼聲

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日先至好D, 三位少爺都唔肯出去

      刪除
  4. 狗哥嗲唔嗲o架?會痴纏人嗎?見到佢個樣就笑啦!尤其是為食樣!哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想食時, 就會好嗲, 最鐘意擺個頭係梳化, 扮可憐呀

      刪除
  5. 從未想過移民
    我本身燥底
    身為香港人有時都嫌香港慢
    以前住都已經慢到想死!

    回覆刪除
    回覆
    1. 適唔適合, 真係好睇個人呀
      係呢度, 真係"慢"活架

      刪除
  6. 我反而覺得在英國生活比較得心應手喎,可能我住得耐啦。

    回覆刪除
  7. 我尋日o係鄉下地方大風大雪。

    回覆刪除
  8. 人梗係要適應環境, 係常識吧 !
    好似d人去到人地國家, 大言不慚埋怨點解人地唔就佢講佢既語言, 仲唔係腦入水.

    回覆刪除
  9. 無得上網咪索性帶狗哥出街行下囉,仲開心啦^^

    回覆刪除