2015年4月30日 星期四

欺詐

一打開手機, 就收到從 Line 傳來的訊息。


我平時多以 WhatsApp 來聯絡, 用 Line 的次數少之又少, 而且朋友都知我居於此處, 又何來有 7-11 和 Circle K 呢?

雖說騙徒手法層出不窮, 可是有些人卻深信「橋唔怕舊, 最緊要受」。 我若干年前已有此經驗, 騙徒通過 MSN messenger 來聯絡我而已, 也是點數卡戲碼。  那騙徒冒充了一個跟我合作過的台灣女子, 我還跟他談了一陣子, 當我問他有關工作的問題, 他就露出馬腳了。

專員就走楣運, 他在查看信用卡用款情況時, 發現了一宗不尋常交易, 給提走了一百歐元。 他立即聯絡銀行, 對方翻查紀錄後, 也說相信是欺詐交易, 信用卡要即時停用。  我們相信是網上購物所致, 又以大盜網站最有嫌疑, 因為我們一直都以 PayPal 付款, 只有它沒有此服務。


要取回那一百歐元, 那就要去報警備案, 再填交資料。 以他們的辦事效率, 真的不知何時才可拿回呢。 

19 則留言:

  1. Thanks for sharing your experience!
    I don't know if you will ever get back your 100 euros ....

    回覆刪除
    回覆
    1. We have to be careful of the cyber-crimes

      刪除
  2. 我試過收到訊息話我中獎,叫我俾銀行資料,訊息來自非洲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個未試過, 點數卡同猜猜我是誰就遇過啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 仲有人被人盜用身份, 非常麻煩, 攪好耐都解決唔到

      刪除
  4. 回覆
    1. 又唔一定
      我知道有港婦係 eBay 賣袋, 就俾人呃, 收到 email 話匯左錢, 就信哂, 寄個袋俾人, 當然個 email 係假啦

      刪除
  5. 我有時都需要網上購物(不能避免),付款時,都有戰戰兢兢的感覺架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以儘量用 PayPal 同信得過嘅網站

      刪除
  6. 回覆
    1. 可能我寫得唔清楚
      有人用 Line send message 俾我, 一睇就知係點數卡之類騙局
      專員就係信用卡資料被盜用, 被人提左一百歐, 而家又排攪

      刪除
  7. Line? 我無用好耐了!

    回覆刪除
  8. 大盜網站咁唔安全㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最有可疑, 因為佢無 PayPal, 所以要用卡, 隔左一日就出事, 當然我地無證據啦

      刪除
  9. 都有收過幾次話有筆巨額現金想入我戶口, 如果貪心又豬腦既,一定中招.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又或者話有遺產兩份分之類, 貪心就出事

      刪除
  10. 我直情移除了Line
    也盡量不網上購物以免煩

    回覆刪除