2015年4月2日 星期四

離地

今天看港聞, 就算老套, 也不得不說要說一句「世風日下」, 一對男女居然在街頭激戰, 還說因酒醉所致? 俗語有云, 酒醉都有三分醒。 酒醉至身在何處都不知?  我這不喝酒之人, 真的不明白那是怎麼樣的精神狀態。 這兒的報紙在上個月報導, 有人在 Compiègne 市中心的一個公園, 光天化日, 在拍色情片。 有關的圖片更無遮無掩無格仔刊登在報章上, 不少讀者都批評報紙的做法過份。 當時我的鄰居也有談及。 就算開放如法國人, 他們當中亦有人都會不接受如此行為。

我們前兩天看了 Patron Incognito, 即法國版 Undercover Boss。 這集的主角 Thierry Pétament 是一家清潔公司老闆, 接手了爸爸創立的公司。 公司現有一千名員工, 營業額達一千五百萬歐元。 當然看此節目, 不用太認真, 只當一場 show 看就行了。 然而這位 Pétament 的一句怨言卻觸動了我的神經。 到了第四天, 他說好像整個星期都在洗厠所。 Zut!  M. Pétament, 你也只是洗了好幾天厠所而已, 那些清潔阿姐都每天都在做, 還要一腳踢, gross salary 也只是一千四百歐元, 真的進口袋的大約只有一千一百啦。 其中一位上鏡的清潔嬸嬸早上還要走兩場, 做完了超市的清潔, 還要開車到另一寫字樓再開工。 休息過後, 還有第三場呢。  高高在上的你真的明白嗎?

不過當我看了她們如何清潔後, 我知道當年我沒讓清潔嬸嬸給我抹桌子的決定是正確的。  (⌒ω⌒) 

 

11 則留言:

  1. 選擇性酒醉嘛,唔記得(定係唔理?)係咪公衆地方,但又記得做安全措施喎
    同噴水池洗頭沖涼一樣呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得D又唔記得D?
      今日報紙仲話係第二次約會咋, 我真係老餅呢, 完全接受唔到

      刪除
  2. 真係唔明解,點可以做,真係過份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有需要, 都唔好係大街大巷呀, 唉

      刪除
  3. 好多清潔都係咁 ,連餐廳都係, 如果你有留意, 果塊台布真係仲恐怖過地拖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢地抹完, 一係濕笠笠, 一係油笠笠

      刪除
  4. 好多食肆都系咁, 戴手套處理食物,看似乾淨,但卻是所有東西都點,同無戴一様

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有佢地戴口罩, 有時有同無都無分別

      刪除
  5. 公園拍色情片,咁有冇人圍觀XXXD

    回覆刪除