2015年4月21日 星期二

香港電影

現在還有多少人留意香港電影金像獎? 武打巨星說, 沒有港產片, 只有中國電影。 (可能他年紀大了, 忘記了沒港產片, 他又怎麼打進荷李活呢? ) 那為什麼還要舉行香港電影金像獎呢? 我真的百思不得其解。   而且入圍的電影十居其九都是合拍片, 那香港電影的定義又是什麼呢?

我無緣看金像獎頒獎典禮, 不過也從有關報導得知, 司儀林咩咩成為眾矢之的。  他說的「呀邊個,張咩咩話?」和電影《點對點》  在歐洲上映, 的確令人反感。 要是此是台詞, 我很想知道那個撰稿員的腦袋是進水嗎?  這是個 gag 嗎?  如果這是 gag, 那它一定是個爛 gag, 同時林咩咩的演譯也很失敗。 至於吳小姐對蕭小姐的理解, 我真的無話可說。

至於最佳電影呢, 要不是有天聽了才子的電台節目, 我也不曉得蕭紅的故事拍成了電影。 我對蕭紅認識不深, 只是中學時代看過她的《呼蘭河傳》(課外讀物呢!) 而已。 有機會, 我也要找來一看。

互聯網圖片

16 則留言:

  1. 其實蕭紅都唔係好多作品啫

    回覆刪除
  2. 我有現場睇,聽到歐洲上映同廟街蕭小姐果兩段都好驚訝,乜依家個頒獎禮唔係應該好莊嚴架咩?事實上個個明星都好華衣美服,但點解講啲嘢係咁低俗,真係好失禮,完全係唔識咩叫做尊重別人......

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有人話睇滅左聲, 成個節目都好睇, 人靚, 衣著又得體
      不過咩時候開始, 只係剩番個殼, 而無內涵呢

      刪除
  3. 我冇睇,淨係留意到郭藹明好靚咋

    回覆刪除
  4. 呢篇完全唔知你講乜. 唔對咀型。

    回覆刪除
  5. 我在飛機睇點對點,有內容,唔胡鬧,無色情。蕭紅的黃金時代都有睇, 故事寫得好,細節做得到,可惜演員差少少, 可能節奏快左D,未留交待清楚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過影評, 點對點真係一套關於香港電影, 值得支持
      呢兩部, 我諗都要等我返香港買DVD

      刪除
  6. 隻金雞除左低級, 仲有識咩 ?

    回覆刪除
  7. 我很多年沒有看所謂的 < 金像獎頒獎典禮 > , 因為覺得除了靚人靚衫外好似冇咩睇0既 .

    回覆刪除
  8. 一開就是盼男主角,大叫劉青雲......劉青雲

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家大家又記起佢係方展博啦 ^^

      刪除