2015年4月28日 星期二

久違的 Ficelle picarde

有天看重播的 Un diner presque parfait, 一位參賽者談起 Ficelle picarde, 令我想起我跟它差不多半年沒碰面啦, 即時找來材料動手做。

Ficelle picarde 以洋蔥、蘑菇及火腿作餡料, 包在鹹 crêpe 內, 再把白汁、碎芝士鋪在上面, 放入焗爐烤至金黃便可。  




還未鋪上白汁及碎芝士時, 有人就已經偷吃起來, 幸好一早給我發現, 否則晚餐就沒著落。 ヽ(‵﹏′)ノ






21 則留言:

  1. 點解最尾兩幅啲光差咁遠嘅,唔係一齊影架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據專員所言, 主要因為碟顏色同反光嘅原因

      刪除
  2. 好好味,以前 school dinner 成日都呢味架。

    回覆刪除
  3. 你有無磅過你今年內重咗幾多磅?
    HAHAHAHA

    回覆刪除
  4. 我買急涷法式pancake,自己唔識整,
    香港真喺唔平……!

    回覆刪除
    回覆
    1. crepes 其實唔難整架, 不過要有耐性企定定慢慢煎

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 呢個鹹 crêpe我好鍾意,我又想偷食!哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個偷食人俾我發現在之後, 本來仲話要再食, 激C

      刪除
  7. 一直以為crepe 是甜的原來可以做咸

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度好多時都會整鹹 crepe, 大大件, 當正餐架

      刪除