2015年4月9日 星期四

Tarte alsacienne aux pommes

甜品冠以法國二字, 聽起來好似很厲害, 其實有些家常做的甜品, 做法一點也不複雜, 例如 tarte aux pommes 蘋果撻, 而且每個省份、每個家庭做的都不盡相同。 這個是阿爾薩斯版本。


我喜歡吃時灑上少許糖霜, 專員就愛以雪糕伴吃。 



材料:
急凍酥皮............1塊
蘋果....................3-4個
雞蛋....................2個
 
淡忌廉................220ml
砂糖....................60g
雲呢拿糖............1包 (7.5g+/-)
杏仁粉................適量
粗紅糖................
適量
 
做法:
1. 把蘋果削皮去核, 再切成片。
2. 將酥皮裝入撻模內, 並用叉子於底部刺小洞。把杏仁粉灑於酥皮上, 再疊上蘋果片。
3. 把雞蛋跟砂糖打散, 再與雲呢拿糖及 crème
fraîche 拌勻, 然後澆在蘋果上, 鋪滿四周。
4. 最後於最上層灑上粗紅糖, 放入已預熱至180ºC的焗爐, 烤30-35分鐘, 表面金黃就可。


喜歡肉桂香氣的話, 可以在蘋果上面灑上少許肉桂粉。






18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我已經算懶, 有人會整到一朵朵玫瑰花咁架 ^^

      刪除
  2. 哈!我都鍾意以雪糕伴吃。

    回覆刪除
  3. 你屋企好鐘意食甜品喎

    回覆刪除
  4. 法國甜品真的厲害,無論用料或賣相,都睇出很有心機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地家常整嘅都唔會求其, 好有要求 ^^

      刪除
  5. 我都係加雪糕.
    係了,成日唔記得問你, 你果盆蟹爪蘭依家生長如何呀 ? 我果盆就黎開第3次花啦.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 蘋果焗時會出汁, 所以記得放杏仁粉又或是椰絲黎吸吸, 唔係成個撻會好濕

      刪除