2015年4月4日 星期六

復活節驚喜

沒有想到一把年紀, 居然會收到復活蛋, 當然是專員帶給我的啦。 (♡゚▽゚♡)


跟老媽通了電話, 才知道復活節連清明節的長假期開始了。 以前面對長假期, 總要之前跟海外同事聯繫好, 要是遇上死線, 加班開工視為等閒。 

在這的復活節的公眾假期, 就只有下星期一的那天, 然而仍有人把握機會 faire le pont (連著休假)。 專員說在上下班途中, 道路都滿是車子, 加上天氣不好, 除了要早點出門, 開車時更要加倍小心。


15 則留言:

  1. in south of france, it is very strange this weekend. There are many tourists in shops and restaurants but no traffic! All the tourists arrived by plane? :)

    回覆刪除
  2. 你度興唔興買烚熟咗嘅彩蛋㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢地自己染, 超市就一定買朱古力蛋, 尋日睇新聞, D貴價朱古力蛋, 人手畫花, 好靚, 不過亦都貴到呢.....

      刪除
  3. 復活兔好得意呀!連個盒都靚喎!

    回覆刪除
  4. 你有冇煮返茶葉蛋回禮呀.

    回覆刪除
  5. 通常啲人會去邊度度假?

    回覆刪除