2015年4月18日 星期六

Robbie Williams - Live at the Albert

閒來無事, 專員又找來 Robbie Williams 2001 年在 Royal Albert Hall 的演唱會來重溫。 他之前已看了十多次, 我卻是第一次看。 


Robbie Williams 在這演唱會都是舊歌翻唱, 不要期望 To be a better man 的出現。 舞台背景、大樂隊及他一身筆挺的西裝都令我想起五十年代西洋歌舞片。 

看罷不得不說這演唱會很精彩。 Robbie Williams 沒有刻意賣弄唱功, 簡單就是好。 到了他唱最後一首歌 My Way (據說這歌是中年有為男士至愛), 我居然會有「這就完了?」的感覺, 也明白為什麼專員為什麼愛這張 DVD 啦。






14 則留言:

  1. 佢係咪同妮歌潔曼合唱過隻歌果個靚仔呢?

    回覆刪除
  2. 我昨日睇咗A貨Robbie Williams演唱會

    回覆刪除
  3. 佢好快會嚟呢邊開個唱.

    回覆刪除
  4. 我都鐘意聽佢, 同埋佢依家收歛左好多冇以前咁不羈, 始終年紀大左.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢壞孩子形象, 好似咩衰野都做過, 而家有D浪子回頭咁, 不過個時佢都無 Justin Bieber 而家咁乞人憎

      刪除
    2. Justin Bieber根本係垃圾!

      刪除
  5. 以前 take that,我最唔鍾意佢。 估不到佢是發展得最好的一個 ,又最正經的一個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都唔鐘意佢呢, 形象差嘛, 可能而家佢年紀大左, 有改變啦

      刪除