2015年4月26日 星期日

Brioche 大挑戰

膽粗粗學人家做 brioche。 Bricohe 充滿牛油香, 極為邪惡。 我已減了牛油的份量,  但仍然用上了一百克牛油。 不想搓粉團弄得一手油膩, 唯有借助 stand mixer。 


首度挑戰雖未太成功, 然而我非常有滿足感, 因為之前從沒想過我可以自製 brioche。 原來做 brioche 需要無比耐性, 前一晚要做好麵團, 待第一次發酵後, 就把它放進雪櫃。 第二天, 把麵團取出, 又要還它好好待上數小時, 才可以放入焗爐烤烘。 賽後檢討:火氣控制不好, 以致外皮焗得過火, 而中心部份仍未熟透。 另外, 小圓球未能牢牢附在主體上, 幸好仍未至於身首異處。


為了讓 brioche 不單調, 我還用上了 pralines 糖衣杏仁。  可惜我家的 pralines 存貨差不多用光了, 要再挑戰 brioche aux pralines 的戲碼只有不日上映啦。



20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我勁鐘意牛油香, 如 shortbread 都係我飛佛

      刪除
  2. 哩款牛油蛋糕,喺法式?
    好靚……
    我諗好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款係法式, 呢度D麵包店都會有架, 有機會試下呀

      刪除
  3. 哩款牛油蛋糕,喺法式?
    好靚……
    我諗好好味

    回覆刪除
  4. 間中食一次半次不太邪惡嘅^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 弊在呢D邪惡之物都經常出現呢 XD

      刪除
  5. 整多幾次,你一定得!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 外面焗我比我預期硬, 好在食落都仲OK

      刪除
  7. 麵包好似飛碟咁!好得意。
    pralines 好pink喎,好甜?

    回覆刪除
    回覆
    1. pralines 唔算太甜, 我見過佢地用部類似炒栗子嘅野整架
      呢個飛碟型係個傳純造型黎架, 有人會整辮型架

      刪除
  8. 焗麵包又要發又要搓,需數小時以上,人又走不開,很困身呀。不過,看到成品又很開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 整麵包仲要睇氣溫, 有時等好耐都發唔到一倍, 有時諗住等多陣, 就發過籠, 好困身

      刪除
  9. 回覆
    1. 第一次整, 唔會投訴, 不過會俾意見, 點點點囉 XD

      刪除
  10. 如果底部唔放入有凹槽既撻模,整出黎又唔多似, 不過最緊要係食味道.

    回覆刪除