2015年4月20日 星期一

芥末蜜糖豬排

用了 Moutarde à l'ancienne 跟蜜糖來做醬汁醃製豬排, 怎料在煎豬排時, 油就濺起來, 猶如大年初二煙花匯演。 (゚ロ゚) !

那塊玻璃擋油板滿是油漬, 連放在旁邊的玻璃小鍋也不能倖免, 更別提那個煮食爐啦。 那意味著, 吃過飯後, 又要體力勞動攪衛生, 洗洗擦擦少不了, 苦差呀~~ (╥﹏╥)


同場加映, 貪吃狗哥痴痴地等吃, 不得要領的一臉無奈相。



29 則留言:

  1. 下次要拎定個鑊蓋半罩住來煎好啲

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 如果我俾佢食, poor 個位會係我呢 ^^

      刪除
  3. 最怕彈油,真係洗餐屎。

    回覆刪除
  4. 我見到狗哥就開心架喇!

    回覆刪除
  5. 狗哥好乾淨喎,個樣傻傻,好似呃野食咁。

    回覆刪除
  6. 哎唷我最怕就係煎食物 , 每次我都攞住個鑊蓋當盾牌0架 .
    狗哥樣子儍儍的好似話 , 咁耐都冇得食0架 , 哈哈好可愛呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時都無彈得咁厲害, 可能汁多加有糖

      刪除
  7. 可以想像彈油嘅情況, 等我記住, 醃肉唔好用蜜糖囉, 煎好肉先好落喇.

    回覆刪除