2015年4月11日 星期六

狗哥的一天

狗哥的生活算有規律, 每天早上六、七點就睡醒, 吃過早餐, 就出去花園逛逛。 他最喜歡曬太陽。 

 

然後就跟周公有個約會, 說也奇怪, 我一吃餅乾、點心, 他就會立即醒過來。  (^▽^)


晚上六點開始, 就是他的撒嬌時間, 目的就是想提早吃晚餐。 有時除了掛上可憐的眼神, 還會嗚嗚地叫。  技倆一早已被揭穿, 所以沒有得逞。

 


29 則留言:

  1. 狗哥嗅覺靈敏度超越睡魔法力喎!哈哈!
    佢嘅眼神真係我見尤憐呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢次次都想用眼神打動人架, 我要問下蘇師傅佢係咪有對孩子眼 ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 我叫左佢出去搵野做, 佢又唔理我, 叫佢幫手洗碗煮飯, 佢又唔睬我噃
      大爺咁又過一日架啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢個無辜眼神, 係要食野嘅時就出現

      刪除
  4. 動物有好主人, 一生無憂無慮

    回覆刪除
  5. 曲奇餅咁香, 佢都唔醒既,就到你擔心了.

    回覆刪除
  6. 我的狗兒也是一樣,到時到候就用各種技倆以達提早吃晚餐之目的,所不同的是,她幾乎次次都得逞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗哥之前一下子重得太多, 所以唔可以心軟

      刪除
  7. 好醒目,瞓著都識得起身食野,有無試過偷食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啦, 有次擺塊餅係枱面, 佢想盡辨法想攞

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢關節唔好, 唔可以行長途, 只可以係附近行下

      刪除
  9. 食完又瞓瞓完又食唔怪得肥肥白白kakakakaka...

    回覆刪除