2015年4月17日 星期五

炒米粉

逛大賣場總帶點尋寶心態, 有時會有意外收穫, 例如這包米粉。 其實我沒聽聞過這牌子, 眼見它銷情慘淡, 貨架還有好幾箱, 而且每包都不用一歐元, 即管買回來一試。


簡單不過就是炒米粉,  材料就是就地取材, 一打開雪櫃, 看見有什麼可用就是啦。 這不就是 flexible?  (⌒▽⌒)☆


說起米粉, 我老媽就喜歡吃新竹米粉, 愛它滑不溜口, 我呢,反而喜歡吃東莞米粉, 愛那份粗糙感。 不過看了那個「工人赤腳踩米粉兼大覺瞓」報道, 就怕怕啦。



24 則留言:

  1. 喱隻未食過,最常食到係孔雀牌東莞米粉...
    喱隻牌子係大陸定台灣出?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽未識新竹米粉之前, 都係買孔雀牌
      呢個呢...我估係大陸造, 佢話係UK 包裝

      刪除
  2. 米粉,粉絲我多數去西人超買made in Thailand嘅。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 用湯煮, 要快趣食, 唔係索哂水 ^^

      刪除
    2. 我通常都係做湯米粉,雪菜肉絲湯米粉

      刪除
  4. 回覆
    1. 未識新竹米粉前, 我媽都係買呢個

      刪除
  5. 網上話呢隻係廣東江門名牌,出口好多歐美, 東南亞國家.
    米粉/線我都唔鐘意食,粉絲就鐘意.

    回覆刪除
  6. 我都愛吃口感粗糙的米粉, 佢仲有米粉香添架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可能由細食到大, 太滑, 我唔係好習慣

      刪除
  7. 煮新竹米粉比較容易掌握。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未煮過新竹米粉, 食過唔太鐘意

      刪除
  8. 我地已經 ban 左這個牌子的米粉幾年了,一陣味,好難食架。 你呢包OK嗎?可以的話買廣東牌。 我依家買泰國出的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個包隻味都OK
      要買泰國嘅, 我要出城睇下有無呢

      刪除
  9. 我也愛粗粗獷的孔雀牌,甚麼銀絲米粉不岩我

    回覆刪除