2015年4月22日 星期三

Pain perdu aux pommes caramélisées

專員指明要吃法蘭西多士配 caramelized apple。 要做這個, 其實不難。 麵包我仍是用 brioche tranchée, 因此只放少許糖在蛋液就行。 我在煮蘋果時加入了少許 Rhum, 可惜味道不大突出。

這次還依著專員意思, 將西多士跟蘋果梅花間竹地擺放。 結果有人非常滿意, 沒投訴。  (✯◡✯)  
  




18 則留言:

  1. 有人無投訴,有人心甜,哈哈

    回覆刪除
  2. 整到咁高層次就無人敢投訴,靚到暈啦~~

    回覆刪除
  3. 美食在前,沒可能投訴了吧~~~~

    回覆刪除
  4. 個樣似芒果咁嘅!以為你買嘅!你上電視教整餅呀!我做你粉絲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未到家啦, 出面好多高手架, 唔好班門弄斧 ^^

      刪除
  5. 我自從來了德國, 很喜歡吃西式甜點. 今次輪到我流口水喇.

    回覆刪除