2015年4月13日 星期一

[麵包] Petits pains aux raisins

有天逛超市, 經過麵包部, 專員忽然說很久沒吃 pain aux raisins, 我便對他說:「那就買回去吧。」 他又再重覆說一遍, 初時我還以為我耳背, 原來其實是別有暗示, 他想吃自家製的 pains aux raisins。 

自家製的跟超市的有所不同, 超市賣的多是用酥皮來做, 我家的就是牛油麵包再配上crème pâtissière (奶黃) 跟葡萄乾。 先把葡萄乾以 Rhum 浸透, 然後搓麵包。 麵團發酵好了, 就捍平, 塗上 crème pâtissière, 加上葡萄乾, 捲好, 再切成小段。 第二次發酵完成了, 便放入預熱的焗爐烤至金黃就可以。 我以杏仁片跟 perles de sucre 來裝飾。

最開心莫如鄰居說, 麵包像極麵包店的出品。




專員帶了麵包出門, 好讓他在上班時當點心吃。 我把我的早點拍了照片, 發了給他。 當他收到照片後, 終於按捺不住, 一口氣吃掉了。



18 則留言:

  1. 專員食左大半啦!你得一個咁少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食左一半左右啦, 我都食到2個架

      刪除
  2. 呢個可以百變餡,鹹甜皆宜.

    回覆刪除
  3. 咁靚的自家製,一定要大口大口的吃啦!

    回覆刪除
  4. 係咪次次焗o野都同鄰居分享㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數會架, 唔係有人一下子食太多, 會出事架

      刪除
  5. 好好技術先做到咁美味的麵包,
    店舖賣的也差不多,
    仲同鄰居分甘同味,真喺好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢度都會交換下野架, 都好有人情味下

      刪除
  6. 自家製可以加入自己喜歡的配料^^

    回覆刪除