2015年4月6日 星期一

硬幣

J 嫂嫂有收集各地硬幣的習慣, 所以當我們收到了「神沙」時, 都會看一看有沒有特別的圖案。 如果有的話, 就會留起來給她啦。 今天收到了兩個二歐元的硬幣, 兩個圖案都不一樣。


左面的那個印有 2002-2012 的字樣, 名為 10 ans de l'Euro, 應是紀念歐羅面世十週年。 右面的印著絲帶, 是2014年的出品, 名為 Sidaction。 Sidaction 是個關注愛滋的慈善組織, 在1994年於法國成立。 此硬幣應是紀念它成立了十週年。

原來還有不少不同的歐羅紀念硬幣, 不同國家不同版本, 要全都搜集起來, 都應該一定難度。





17 則留言:

  1. 回覆
    1. 嫂嫂儲左一大堆架, 原來又好多唔同版本

      刪除
  2. 我都有儲. 我呢邊多數見係德國版本.

    回覆刪除
  3. 呢邊地方大,啲人儲嘢都有位放

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地個個都各有所好, 專員同佢阿哥有好多飛機模型, 99就有好多的士模型, 香港好難有咁多地方儲啦

      刪除
  4. 我嚟歐洲玩都收唔少不同版本歐元硬幣,
    通常背面先有分别,
    我有西班牙、葡萄牙、德國、法國、……

    回覆刪除
  5. 我都會儲o架!等我睇吓有d咩國家先!

    回覆刪除
  6. 絲帶款, 關注乳癌又係咁既款.

    回覆刪除