2016年3月12日 星期六

捐血證書

無端端收到了 L'Association pour le Don de Sang Bénévole (ADSB) 的信, 說因為我有定時捐血, 因而獲獎證書一張。 


說來慚愧, 我在這兒捐血的次數十隻指頭都數得清, 而且還有兩次因血紅素不足被拒, ADSB 居然給我證書, 真的不可置信, 我覺得這是鼓勵成份居多。

我們捐血的理由很簡單, 就是盡點能力幫助人, 又不用付出金錢, 只是抽點時間就做到, 何樂而不為。

忽然想起我某位舊同事總會在農曆新年去捐血, 箇中原因, 我相信你懂的。  

 

17 則留言:

  1. 農曆新年去捐血? 唔懂喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢迷信, 唔知聽邊位講, 可以減血光之災喎

      刪除
  2. 我每次捐完
    就在簿寫定下次捐日期
    今日你幫人
    他日人幫你

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度只會一個月一次, 之前會有 email 提示, 我只可以最多一年四次, 記起月份就OK

      刪除
  3. 為人為己的好事,讚好!
    捐多少次無妨,無須有壓力。
    最初喺著名風水師李丞責,提議化災方法,
    我諗佢背後的原因,都喺想多啲人做善事啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔知原來係李丞責提出先呢, 初時聽我同事講, 我先知有人有呢個想法

      刪除
  4. 我聽過捐血用嚟應咗個血光之災,亦有人會去洗牙

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗牙我都有聽過, 如果真係信, 捐血就一舉兩得

      刪除