2016年3月20日 星期日

螞蟻上樹

我是鄉下人, 要在我家附近要找一家亞超簡直難過登天。 

那麼洋超有沒有亞洲食物呢? 答案是: 有。 大型超市會有一整貨架, 賣的有豉油 (如萬字醬油) 、即食麵 (最常見有 Yum Yum)、方便醬料 (即是他們的中國風味), 還有少不了的椰奶。 

我最常會見到的牌子就是 Suzi Wan。 每逢農曆新年, 這牌子就會做推廣, 還有免費食譜。 


趁著有優惠, 我也買了粉絲回來。 之後我才想起我老媽對付粉絲的手法, 只有兩招: 南乳和節瓜蝦米煮粉絲。 對我來說, 是不可能的任務。 最後只好又求助大師姐啦。 


不出所料, 這道菜的最好味的是吸收了精華的粉絲。 某人還一口氣吃了兩大碗飯, 美其名為幫助我清理碗筷。   



15 則留言:

  1. 其實住鄕下有鄕下的好。空間,空氣,local 人都比城市好。

    回覆刪除
  2. 你老媽果2道菜都好易, 你絕對煮到啦.又冇信心, 又想夜晚發夢考唔到試定了XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 難度是其一, 另一原因, 買唔到南乳、蝦米, 而且有人頂唔住蝦米陣味

      刪除
  3. 咁Suzi Wan粉絲要幾錢包呢?

    回覆刪除
  4. 節瓜蝦米煮粉絲冇買蝦米,都有一排冇煮了.

    回覆刪除
  5. 除咗做節瓜粉絲,我家最常做就係炸菜肉絲粉絲豆腐卜湯,阿姐好鍾意

    回覆刪除
  6. 一下子便吃兩大碗飯 , 妳一定煮得極其美味了 .

    回覆刪除
  7. 我還以為你整越式春卷XXD

    回覆刪除