2016年3月23日 星期三

自動黏貼

我們總算取回了梳化的控制權, 因為少爺和 Rouquin 各自另覓他處睡大覺。

不過每當 Rouquin 發現我坐在梳化, 他就會自動自覺走上來, 挨近我, 然後呼嚕呼嚕。 一旦我離開位子, 他也隨後走回他的新天地。





換上是家中另一人坐在梳化, Rouquin 又不會走到某人身邊, 某人因而呷醋。 我要不要請某人自我檢討, 為什麼不肯跟他親近親近呢, 呵呵。 

 

20 則留言:

  1. 如果你坐其他地方佢跟唔跟你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我坐電腦前就唔得啦, 佢唔可以挨身挨勢

      刪除
  2. 係都要爭
    所有圈子亦然

    回覆刪除
  3. 唔駛呷醋喎專員有狗哥陪丫嘛

    回覆刪除
  4. 我家的情況,剛剛與你相反

    回覆刪除
  5. 肥到呢, 再落去張梳化唔夠佢坐~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都唔願出街, 就算出去都係十分鐘就返黎, 唔係點會攪成咁

      刪除
  6. 咁少爺親邊個多啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果以問攞野食同嘈醒人開門去街做標準, 咁一定係我

      刪除
  7. 不肯跟他親。。。。。。是不是異性相吸︿︿

    回覆刪除