2016年3月21日 星期一

新燈罩

有人喜孜孜買了個新燈罩回來。新燈罩應是洋人所喜愛的中國風。



一把它掛了後, 他都不禁以廣東話說了黐線, 我就笑彎了腰。 因為第一時間我們都想起青樓。(*≧▽≦)ノシ))

18 則留言:

  1. 我從來都唔鍾意紅色,望落仲好恐怖,好似拍鬼片咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家有人好鐘意紅色, 成日話, 紅色廚房好正, 好在我屋企唔係

      刪除
  2. 我諗起個名有過紅字嘅酒樓

    回覆刪除
  3. 咁佢知唔知咩係青樓XXXXD

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 記得何家千金講, 品味用錢真係買唔到

      刪除