2016年3月5日 星期六

燒腩仔

每次看到人家做燒腩仔,我都心癢癢想試,但都只想不做, 拖了又拖,結果到了現在,我的燒腩仔終於第一次出爐。 
坊間食譜何其多,我就選了大師姐的方法。 我可不是個百分百聽話的學生, 大師姐用醋浸豬皮六小時,我浸了三小時就鳴金收兵。不過在豬皮灑上粗鹽前,我就在豬皮掃上一層薄薄的醋,以策萬全。 同時我家沒有紹酒, 只好用味醂代替。

焗出來的燒腩仔果然皮脆肉嫩, 帶有肉汁, 味道跟在外吃到的差別不大,只是略嫌有點鹹,下次可以減少鹽的份量。





24 則留言:

  1. 整得好靚仔,
    傳統嘅嘢一定要,
    有廚藝有心機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇片: 大師姐真係有D功架
      不過好多時如果要跟足佢做, 要洗好多次鑊 ^^

      刪除
  2. 專員like唔like呢類食品?

    回覆刪除
  3. 嘩~~~劈開一舊舊個樣好得喎
    專員一定讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好味, 係鹹左少少, 一出我地食左一半 ^^

      刪除
  4. 我從來都係“只想唔做”,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時唔駛自己做, 有人代勞就得啦 ^^

      刪除
  5. 好厲害! 燒腩仔都整到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想食就只有自己整
      原來都唔算太難

      刪除
  6. 好成功呢,香港都唔係周圍買到燒腩仔。

    回覆刪除