2016年3月24日 星期四

櫻花樹下

Surprise, Surprise!  不需要到日本、韓國, 我都可以見到櫻花。

要到DIY 店買工具。 一到達停車場, 眼前一亮。
DIY 店的停車場就種有櫻花樹, 當日更有藍天白雲, 齊來掃走心中悶氣。




我忍不住哼起
還記得櫻花正開還未懂跟你示愛
初春來時彼此約定過繼續期待
人置身這大時代投入幾番競技賽
 曾分開曾相愛等待花蕊又跌下來
才洞悉這是戀愛

其實呢...我只懂唱這段副歌 (ᗒᗜᗕ)՛̵̖

21 則留言:

  1. 好粉嫩呀~~~櫻花全世界都有,可能明天去街都見到呢~~~

    回覆刪除
  2. 我只記得李克勤話係佢作嗰首櫻花咋!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢首係張敬軒架, 當年我老家有位少年駐紮, 佢成日都哼個副歌, 所以我咪識囉 ^^

      刪除
  3. 我都等緊公園的櫻花開呀。我地在日本都無得睇呀。

    回覆刪除
  4. 我樓下o既未開,但係見附近一個公園開晒。

    回覆刪除
  5. 完全唔識你哼果乜歌XXD
    我仲以為你會哼SAKURA. SAKURA..^^

    回覆刪除
  6. 翻鬼似乎不太熱衷賞櫻

    回覆刪除
  7. 只可惜。。。呢棵唔係櫻花嚟嘅。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩? 咁係咩呢, 請指教

      刪除
    2. 阿Q上身, 唔係都所謂, 見到都已經好開心

      刪除
    3. 如果我無搞錯,呢棵應該係non fruit bearing cherry tree

      刪除
  8. 現在世界周圍都有櫻花,不過日本應該係最多嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話韓國都唔少, 唔知係唔係呢

      刪除