2016年3月28日 星期一

〔麵包〕椰絲奶油包

我的童年回憶一定少不了椰絲奶油包。 

我老媽在我小時候常買椰絲奶油包給我作早餐, 當年一星期會吃上兩次是尋常。 ~ヾ(^∇^)  可能以前吃得太多, 限額已透支, 所以椰絲奶油包現在不是我的麵包首選。 

說來奇怪, 前幾天在友人給的食譜竟然發現了它的蹤影,  即時有衝動要見回老朋友。 知道啦, 知道啦, 它是致胖損友, 但是可以讓我一次肥個夠嗎?  (⌒.−)=★

  


18 則留言:

  1. 你啲靚好多喎.出面賣嘅啲cream邊有唧得咁好.

    回覆刪除
  2. 你哋介紹的童年回憶,好多都唔係我喜歡吃的,呢個奶油包,細時我最怕食椰絲,所以無我份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢,我唔記得我又幾鐘意食, 只記得我老媽好鐘意買呢個包俾我食, 係咪佢以為我鐘意食呢

      刪除
  3. 呢個都係我童年回憶食物之一,通常補完習就會買嚟做下午茶,我都係唔食椰絲,所以會好積極咁一路行返屋企一路"lam"哂o的cream。Well,those were the days!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年嘅蛋糕仲係奶油蛋糕, 面係黃色, 高檔D先係忌廉, 我估而家無人會想食

      刪除
  4. 呢個係我最唔鍾意食嘅包之一

    回覆刪除
  5. 你淨係唧係面頭幾篤咁呀 ,有冇成條坑唧滿架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係條坑唧上面, 下次切開睇睇先, 如果有下次嘅話 ^^

      刪除
  6. 係喎以前興喎,依家好少好少會食喱隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前樓下冰室賣D野而家都好少見, 好似沙翁, 我都唔係成日見到呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 青菜蘿蔔, 各有所好
      不過我都唔記得我有幾鐘意食, 只記得成日會食 ^^

      刪除
  8. 我至like 椰絲奶油包,妳個靚仔好多♡♡
    香港已少見,一話奶油啲人就驚,其實少食多兹味

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你鐘意食, 所以話, 各有所好 ^^

      刪除