2016年3月10日 星期四

試食~~Moutarde à la Rhubarbe pointe de Fraise

話說某人逛大賣場時,  偶然看到這瓶 Moutarde à la Rhubarbe pointe de Fraise (大黃士多啤梨味芥末醬?), 像發現了新大陸, 硬要買回來一試。


燒腩仔出爐之日, 就是這 moutarde 剪綵之時。 一打開瓶蓋, 我就覺得中伏了。 ● ﹏☉


某人吃了第一口, 就打退堂鼓, 寧願吃回傳統的芥末醬。 我嚐了一口, 味道超乎想像, 芥末味未見突出之餘, 還要苦中帶酸。 

上網搜尋, 網上介紹它為帶有水果甜味, 又有大黃的酸味, 是適合夏天的口味, 提議以它來跟法蘭西多士或水果來配搭。 可惜我仍未有勇氣再試。 ヘ(;´o`)ヘ

 

22 則留言:

  1. 如果淨係大黃士多啤梨果醬,就相當好味既.

    回覆刪除
  2. 哩個材料組合真喺比較另類,唔喺人人啱。

    回覆刪除
  3. 係咪可以當果jam搽面包?

    回覆刪除
  4. 想像不到食法,兩豆爸係唔敢試新產品架。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無,可能因為我們不是日日食moutarde, 係食牛排或saucisse才用。好似茄汁,mayo咁,我們都不敢試新,一樣都係唔係成日食吧。

      刪除
  5. 我買過無花果芥末,又係覺得怪怪地,不過係甜嘅。。。

    回覆刪除
  6. 大黃係中药,歐洲的可能不同品種。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有人係自家花園種 Rhubarb, 有人俾過我地, 要落好多糖中和, 有人用黎整 jam, 我地就整過批

      刪除
  7. 咁大樽,最後會點處置?用來醃肉可以快D消滅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係好大樽, 不過我暫時唔想理佢

      刪除