2016年3月13日 星期日

一個夢

我會常常會做同一主題的夢: 考試零溫習。 

場景不盡相同, 有時在小學, 有時就在中學。 考的科目也不相同, 有時是常識, 有時是中史。 上星期在夢中考的居然是計算 compound interest。   無論試題是什麼, 我往往是在最後一分鐘才知道要赴考, 試前沒有溫習, 然後就乾著急, 還試過哭起來, 嚇住我家中另一人。

我有自行分析, 自覺天性緊張, 怕工作做得不好, 因而此夢境就跑出來。 但是現在我身為"量地官",  為什麼它仍然出現呢?  百思不得其解。


28 則留言:

  1. 空槍上戰場的夢,我都發過好多次。

    夢醒後想:這究竟是夢,還是回憶呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夢, 還是回憶? 我都有同一經驗。 試過記憶中小時候有段時間走路有問題, 感覺很真實, 不過家人都說沒這回事, 很詭異

      刪除
  2. 係咪童年比老師罰過,很擔心成績

    回覆刪除
  3. 一定係怕煮飯煮得唔好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮得唔好都無法, 可唔可以叫佢炒我魷魚呢? XD

      刪除
  4. 見網上分析話係代表無信心/未準備好前面嘅挑戰同改變,不斷重複即係呢個問題未解決喎

    回覆刪除
  5. 量地官都依然有壓力, 你根本係個易緊張既人, 平時要學下放鬆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊張係天生, 我老媽都係, 係咪遺傳呢?

      刪除
  6. 可能你宜家都有壓力但自己唔知。
    我就成日發到要考試但成個學期都冇上果堂,次次都係考數。我覺得會發一世。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我好你少少, 次次都唔同科, 仲會見到唔同時期同學架

      刪除
  7. 量地官都有被審批嘅時候 :) 可能你自我要求高, 有壓力你自己唔覺呢 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都某人講, 唔滿意可以隨時炒我架, 我唔介意 XD

      刪除
  8. 我早幾年還夢見自己考試唔識答呀!

    回覆刪除
  9. 壓力呀,放鬆啲。。。。

    回覆刪除
  10. 我到現在都經常夢到以前工作的情境,可能日有所思。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又好少夢到, 以前夢到, 我多數都會鬧人架 XD

      刪除