2016年3月3日 星期四

Ching Chang Chong

每逢我與老家通電話時, 家中某人必然在我旁邊講 ching chang chong, ching chang chong。

有次他還問我為什麼我一說廣東話就很吵耳?  在清境時, 同車的台灣女生跟司機聊天, 左一句大哥, 右一句大哥, 語調溫婉。之後他就問我為什麼我在講煲冬瓜時, 跟女生的有那麼大差別。 是不是會有衝動一拳打歪他的鼻?

那麼某人會說什麼 ching chang chong? 最基本的你好、多謝、唔該哂, 他都知道。 另外他要求學的, 就是雞尾包。 為什麼他要學? 你懂的。

有時他又會跟我們講 「Okay 啦」。 上次在老家時, 他以自己方式學了講黐線。 是怎樣學會的呢?  原來黐線一詞常出現在我跟家人朋友的談話中。 這可是我沒有意識到的呢。 (⊙_◎)




 

26 則留言:

  1. 香港人說話的確較大聲,可能生活在人多嘈雜的環境。

    回覆刪除
  2. 其實無乜問題,只是他不懂廣府話啫,才有這感覺,
    眾所週知,台妹一向輕聲細語嬌妞說話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台妹嗯唷喔, 真係嬌嗲架

      刪除
    2. 聽韓妹講嘢粗魯大聲又吵耳,
      就知廣府話,真喺好順耳。

      刪除
    3. 我印象中韓文都係喲喲喲 ^^

      刪除
  3. 我識有個喺HK住咗十幾年嘅老外,佢話喺HK唔使學廣東話都可以生存到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如有人話係 Vancouver / Toronto 唔識英文, 講廣東話都生存到

      刪除
    2. 香港人喺好包容,
      無論你是否識廣府話,
      都盡可能同你溝通,
      包括國內人。

      刪除
    3. 我以前同事話過香港人最無性格, 人地同你講英文, 我地就講英文, 煲冬瓜就煲冬瓜, 唔會好似法國人/日本人堅持講自己語言

      刪除
  4. 王子唔識好多,依家最叻係講「快啲!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我成日講「快啲!」,皆因王子每次出門都係慢吞吞,我成日要等佢。。。

      刪除
  5. 咁專員係咪覺得廣東話好難聽?

    回覆刪除
  6. 班生都唔係識好多, 好多都係同食有關㗎, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呢個原因, 佢要話學講雞尾包 ^^

      刪除
  7. 我第一次聽台灣女仔說話時,打冷震(我是女生),因為實在太嬌柔,好像有點做作。後來發現台灣男女都是這麼說話,他們喜歡在句尾加入喔、啊等助語詞,所以聽起來比較溫柔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有佢地個語調,真係好溫柔, 唔似講廣府話, 好似粗聱粗氣好多

      刪除
  8. 台灣女生就是口音溫柔
    黐線都識,叻呀~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 黐線, 我無教佢架, 佢自己聽得多學識架
      台妹講野真係好溫柔, 港女就有D粗聲粗氣

      刪除
  9. 黃東話語調真係較大聲又硬 , 哈哈但很傳神啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多野真係用廣東話講先至表達到, 仲有有D音係廣東話至有架

      刪除
  10. 最經典一句我愛你, 用廣東話講完全冇尾音, 但刨冬瓜就好溫柔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有泰文既發音都好溫軟.

      刪除
    2. 但係一講到粗口, 廣東話就真係好有氣勢
      我有時都幾怕聽泰男講泰文, 好似我陰柔 ^^

      刪除