2016年3月6日 星期日

絕命真相

街坊飯聚, 由F太太擔大旗, 前菜、主菜及餐後甜品一手包辦。 

甜品是  Crêpes pommes caramel au beurre salé, 即 crêpes 包裹已煮好的蘋果, 再澆上糖漿。 Crêpes 旁還配上兩個雪糕球呢。 大家都甚為欣賞, 雖則我覺得它稍甜。 可惜當日我沒帶手機及相機, 沒有拍照留念。 

F太太知道我喜歡做甜品蛋糕, 還特意跟我分享食譜。 食譜來自雜誌 Gourmand。 我回家再細看, 不得之了。 原來那個焦糖漿的組成是: 有鹽牛油 200g、 Crème fraîche 250ml、細砂糖 250g。 

那當日我究竟吞了多少糖呢? (๑ʘ∆ʘ๑)








23 則留言:

  1. 有時只係食好喇,唔好知個食譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似 mousse 咁, 以為好 light, 其實都唔係架, 唔睇食譜, 真係會食得開心好多

      刪除
  2. 唉,都食咗啦,唔好好奇上磅就是。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有街坊即時量左血糖, 升到 ba ba 聲

      刪除
  3. 即係好似出街食飯“眼不見為乾淨”咁囉,哈哈

    回覆刪除
  4. 其實我覺得有時唔識煮嘢都係一件好事, 因為你每食一樣嘢大約都會估到用咩料同點煮, 所以有時都唔會食 :)
    點都好, 食一樣好食嘅嘢, 肥都抵啦 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪都係個句, 好味嘅都多數唔健康? @@

      刪除
  5. 天氣暖返啲,帶埋狗哥出去跑返個圈咪乜事都冇XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 講返天氣, 而家真係反常, 星期一我呢度先落雪, 尋日就落雹

      刪除
  6. 回覆
    1. 甜我得架, 不過呢個我都覺得稍甜

      刪除
  7. 你好呀亞毛 ,我叫SAMANTHA
    你係住係法國嗎?法國邊度?我係巴黎想揾啲香港嘅朋友呀。希望你得閒就覆下我。

    回覆刪除
    回覆
    1. Samantha 你好
      我唔係住巴黎, 我係呢度鄉下人呢, 我住係北部架

      刪除
  8. 你都唔係第一日識佢地啦,佢地d譜乜都幾百g起碼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我第一次見連個汁都 250g 糖, 好嚇人

      刪除
  9. 好邪惡呢。。。。。有時真係唔知真相好

    回覆刪除