2016年3月27日 星期日

雞腳

專員基本上都能接受亞洲食物, 在香港時只有兩不吃: 雞腳和烤魷魚。

在老家的茶餐廳吃晚餐, 面對這碗例湯, 他只有苦笑, 雞腳的指甲仍沒拔掉, 他更覺得噁心。 他一口都沒喝。


相反狗哥就甚愛雞腳, 每次都吃得津津有味, 有人笑說他其實有中國人血統。 (⌒▽⌒)

 

16 則留言:

  1. 哈哈,都幾好喎,唔使爭食。

    回覆刪除
  2. 我都唔食㗎,覺得核突

    回覆刪除
  3. 吮雞腳趾我完全接受唔到, 超核突.仲有皮, 內臟, 頭, 頸, pat pat都唔會點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞腳我會食架, 你講嘅其他野就唔會啦

      刪除
  4. 我只會食茶數點心鳯爪,一般雞腳我都唔食

    回覆刪除
  5. 為了健康其實少食雞腳魷魚都無所謂

    回覆刪除
  6. 我老公的挪威同事不知幾鐘意食雞腳。有次有同事請飲,同桌聯合國,鮑汁鴨腳上菜,挪威同事一馬當先,好快好有技巧吃完,兩位日本同事只敢望不敢吃。

    回覆刪除