2016年3月14日 星期一

隔山買貨

街坊M夫婦又出城探親, 又途經陳記, 又問我們要不要入貨。 我們也老實不客氣, 給了他們一張清單。 

最興奮莫過於買到泡菜, 初時還怕陳記沒有呢。


另有雲耳500g, 盛惠6歐元。 洋超賣的只是50g 就要2歐元, 相比之下, 絕對超值。


後來我才想起沒買過我心愛的味王牛肉麵, 只好留待下次啦。 你們有沒有吃過它呢? 
 

22 則留言:

  1. 木耳因為唔係時時用,我反而prefer洋超細細pack o個d.
    乜咁失策唔叫人抬幾箱即食麵吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 慳家C9覺得洋超唔抵呀, 我地呢D都係睇 per kg 價錢做人嘛 XD
      抬幾箱就唔駛, 幾個啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 我地有圖有真相, 俾哂相佢睇, 佢地又醒, 會問店員, 所以執啱哂 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 一程要揸成兩粒鐘車, 自己好少去啦

      刪除
  4. 你索性跟埋順風車出去, 自己執貨嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又叫我地一齊去, 不過佢地會係親友處過夜, 可惜收留唔到我地, 我地要自己揸車返黎

      刪除
  5. 你個鄰居好叻呀!就算兩豆爸去買你張相呢啲嘢,都未必買啱呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都有倖相, 佢地唔知係咩, 就問店員呀, 所以無買錯
      講開買錯, 我以前叫某人買 kimchi, 佢都食過韓國個隻, 點知會買左越南個款 @@, 我估你應該明我講咩

      刪除
  6. 味王牛肉麵,我未食過呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我勁鐘意食, 台灣老牌子, 童年回憶

      刪除
  7. 你哋自己好少出城㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 出城要成兩粒鐘, 如果淨為入貨, 真係唔化算 (慳家病又發作)

      刪除
    2. 我上網睇過包括海味店 YB 介紹, 黑木耳, 南方人叫雲耳, 唔通佢地昆我?!

      刪除
    3. 雲耳細隻好多,而且係灰黑色,呢隻係白背木耳,木耳比較硬同厚,雲耳就軟啲,薄啲,口感相差好遠,你煮完食過就知啦

      刪除
  8. 有白背的是木耳,平過雲耳好多倍,食落好滑,出下水就食得喇。木耳要炆要煮。我自已鍾意食木耳多D,有口感。今年買左老鼠耳,說是雲耳的一種,試過再話你知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我姑姐都送了我大包老鼠耳,可惜我爆喼帶不到返英國。

      刪除
    2. 唔講唔知有咁多學問

      刪除
  9. 你個邊有無法蘭西大超巿賣唐貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架, 幾格數哂, 多數都係豉油, 椰奶

      刪除