2016年3月15日 星期二

Mini hamburgers maison 自家製迷你漢堡

原來我又有好幾個禮拜沒有搓麵團做麵包, 對上一次做的是迷你漢堡。

換了食譜, 用上了湯種做法 (參照 《65度C湯種麵包》。 效果沒使人失望,  麵包脹卜, 質感鬆軟。 我家的漢堡肉跟麥叔叔標榜的一樣, 百分百純牛肉。 至於麵包上的芝麻為什麼是黑白相間?  不外乎當時我家的白芝麻差不多售罄, 唯有出動黑芝麻來補鑊。



唯一美中不足, 我忘了給薯角補貨, 如有薯角的話, 就 perfect 啦。 


17 則留言:

  1. 我同王子前兩日見到一張好吸引嘅漢堡包相,今日你又整咗,睇怕我都係時候整吓漢堡包

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢排好少整包, 因為要等了又等 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 又真係幾好味 (賣花讚花香 mode) ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 如果有薯角就 very good, 可以扮 TGI Fridays XD

      刪除
  5. 回覆
    1. 我食左兩個, 有人食左我食嘅兩倍

      刪除
  6. 睇落好正。用百分百純牛肉,Yummy! 迷你漢堡好cute!
    自從果次整咗燒肉lentil糊仔後,我整多咗次,一次冇落肉同變成湯(其實即係有蘿蔔同lentil嘅薯仔湯),一次落ham再加埋藜麥。好似點整都幾好食咁。:) 不過整俾自己食(lunch box黎架),點都接受到。

    回覆刪除