2016年3月30日 星期三

餃子

無需要到三更, 都可以吃餃子。

鄉下人要吃中式餃子, 那就要自製餃子皮, 別無他法。 餡料是西蘭花豬肉。

餃子皮做法尚算不難, 只是我滿以為把餃子皮壓得夠薄, 煮熟了卻比預期中的厚, 不過比起N年前第一次做的餃子, 算是進步多了。  猶記得第一次做的餃子 (亦是對上一次 ⌒▽⌒) 讓我想起國貨公司的青島水餃。 (*≧▽≦)ノシ)) 

做出來的餃子不錯吃, 只是如之前所說, 餃子皮有點厚, 我仍要努力研究研究。 






24 則留言:

  1. 自己整都唔難,不過要好多心機和時間囉。

    回覆刪除
  2. 賣相好靚仔呀!:)

    咁妳嗰度有無得賣雪藏餃子架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      西洋個隻 Raviol 係超市就有

      刪除
  3. 回覆
    1. 易學難精, 唔知整餃子啦, 好多野以為好易, 其實要好考技巧

      刪除
  4. 回覆
    1. 我鐘意李碧華, 日日都睇佢個專欄

      刪除
  5. 餃子皮你可以用燙麵, 即係一份滾水+一份凍水.麵棍擀皮時, 邊圍薄中間厚少少, 就唔會穿窿.

    回覆刪除
  6. 我有自己做過餃子皮,現在懶,買現成的算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度係鄉下, 無得買, 一定要自己整 T-T

      刪除
  7. 皮厚無所謂,可以飽肚D^^

    回覆刪除
  8. 自己做的皮會煙un d,Q d,好味好多架

    回覆刪除
  9. 試多幾次一定成功,無野難到你^^

    回覆刪除
  10. 以前都有整下餃子,近呢兩年無動力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔會成日整, 突然想食先會整

      刪除
  11. 我好鍾意食餃子,試過買皮返黎自己包,但整得麻麻地好食。我覺得有靚醋點都好重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未諗過呢, 下次試下先, 鎮江醋得唔得?

      刪除