2016年3月31日 星期四

Mr. Nobody

最近我看了 Mr. Nobody, 台灣譯作《倒帶人生》。 我不曉得這部 2009 年的作品有沒有在香港正式上映。 


劇情簡介 (摘自 Yahoo! 奇摩電影)

     Nemo Nobody 是個有老婆小孩的35歲普通男人,有天當他在游泳池醒來,時間轉眼變成西元2092年,而他也變成個120歲的老人了。他回憶 起自己的一生,想起妻子 Anna 及孩子們,還有這一切是怎麼發生的… 而 Nemo 的命運,決定在他九歲的時候:在火車站月台上,他該跑去美國跟他母親一起住,還是留在英國跟他父親一起住? Nemo 不斷重新檢視自己的一生,愛著對著人嗎?作為父親稱職嗎?人生由數不盡的選擇組合而成,如果時光可以重來, 要如何選擇一次又一次改變一生的決定?

互聯網圖片
主題其實很簡單, 人一生有無數可能性, 以前的決定影響著現在, 現在的決定又會影響著將來, 有因有果。 Nemo 要是跟他媽媽一起, 人生會有什麼改變?  相反, 留下來和爸爸一起, 是不是又有另一個人生呢?  他的一個決定, 不但只有他的人生軌道有所改變, 他的雙親何況不是同時也會受影響嗎?  

互聯網圖片


片長兩個半小時, 叙事方式顛三倒四, 看電影時一定要非常專心, 稍一失神就跟不上劇情。 電影攝影和美術一流, 我還第一次發現 Jared Leto 有雙迷人的眼睛 (一定比 package 超好的劉先生那對吸引)。 有說這電影像 Buttefly Effect, 我沒看過, 所以無從比較。 

老實說, 看後有點感覺, 因為我間中也會想像, 當年如果作了另一選擇, 今天會如何呢。 就如如果我沒到有法資背景的公司打工, 沒趁熱鬧去學法文, 今天的我應該還會在老家吧。  還有呢, 每次說到男主角的名字時, 我總會想起小丑魚。 ^o^


看見網上推介 Pan's Labyrinth《羊男的迷宮》, 你們有沒有看過呢?  是不是值得一看呢?  




22 則留言:

  1. 我都會諗如果當年唔選擇A,選擇B,依家個命運會點呢。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 應該唔啱王子你呀
      王子有無睇過法國套好收得嘅笑片 Qu'est-ce qu'on a fait au Bon Dieu ?
      https://www.youtube.com/watch?v=Nc2m5k5OSkw

      刪除
  3. 我怕煩又怕轉牛角尖,好少會諗“如果...”,例如被出國讀書、被移民等,都抱着煮到埋嚟就食嘅心態,總覺得現在過得愉快就夠!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我間中會諗架, 如果當年讀呢一科, 可能我會行另一條路

      刪除
  4. 冇睇過.
    但我都經常有咁既諗法, 如果當年咁咁咁.....依家可能點點點......
    但有樣野好肯定: 果位二世祖極其量有對鼠目, d發錢寒港女真係悲哀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為只有我先會成日諗番轉頭 ^^
      老鼠眼嘅唔只劉公子, 仲有垃圾桶局長

      刪除
  5. 男主角個樣真係十年如一日,真正不老的傳說!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔講唔知, 佢已經40+. 有時睇見D男星如 Val Kilmer 走哂樣, 真係唔知講咩

      刪除
  6. 回覆
    1. 有機會搵黎睇下, 或者係會鐘意

      刪除
  7. 我冇睇過呀!
    人生沒有如果,只能活在當下。

    回覆刪除
  8. Love this film! 香港好似電影節做過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網唔見佢有係戲院上, 唔通發行商覺得香港無市場?
      台灣反而成日會上唔同外語片
      咁你有無睇過 Pan's Labyrinth?

      刪除
    2. Pan's Labyrinth既art direction 勁正!

      無法啦, 宜家香港會上小眾電影既戲院得返百老匯電影中心, 加上當年既Jared Leto 又唔算紅.

      刪除
  9. 我睇Dallas Buyers Club之前,都唔識Jared Leto,後來先發覺睇過佢做戲。(我對西方樂壇認識少得可憐)
    Pan's Labyrinth我推薦!有啲歌德式魔幻童話感覺(唔知有冇咁嘅term),好特別,都幾dark。唔知你冇睇過The City of Lost Children﹐? 都係魔幻童話,但比較夢幻和天真。

    回覆刪除
    回覆
    1. Jared Leto 有套迷上癮, 你有無睇過? 不過我睇完勁唔開心
      The City of Lost Children 我無睇過呢...
      呢度有度好, 成日都播D我無睇過嘅舊片 e.g. Moonrise Kingdom ⌒▽⌒

      刪除
    2. Requiem for a Dream睇得最心痛係亞媽果part. 其實好多有Jared Leto既戲响香港都上過正場架;Fight Club, American Psycho, Panic Room, 不過全部都唔係擔正:P

      刪除
    3. Requiem for a Dream 做阿媽嘅 Ellen Burstyn,. 我最近睇 Mom Season 3 第一集見到佢
      American Psycho 我第一次係 cable 睇, 都嚇一嚇我, 之前無諗過可以有套戲拍成咁, 而家成日好想搵番黎睇

      刪除
  10. 這套也有興趣,2092年的場景係咪好科幻?
    Pan's Labyrinth幾年前上映時有看,其具奇幻feel:
    http://gaelhk.blogspot.hk/2007/03/blog-post_21.html

    回覆刪除