2014年12月15日 星期一

Ally McBeal

前陣子在整理 CD 時, 發現了這張 soundtrack 。


CD 封面的 Robert John Downey, Jr. 還很年青。 還記得那時是 ATV 的英文台在播, 現在的亞視又在播什麼呢?  Ally McBeal 除了讓我認識 Calista Flockhart 外, 當然不得不提 Luck Liu。 那時看到她的出現, 不禁說: 原來西方人眼中的東方美女的確如此?

我其實還有一張 Ally McBeal 的聖誕歌專輯, 現在已不知所終啦。

如果你都有看過 Ally McBeal, 還記得這一幕嗎?



還有我喜歡的聖誕歌呢。





18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我家有位忠實粉絲, 我都係跟佢睇架, 當時仲會錄架

      刪除
  2. 西人眼中的東方美女似東方人
    東方人眼中的美女似(人造)西人

    回覆刪除
    回覆
    1. 東方美女係咪鳳眼, 顴高加一頭長直頭髮?

      刪除
    2. 係啦,仲要有健康膚色先至算正

      刪除
    3. 有健康膚色, 我總覺得有小野貓 feel 呢

      刪除
  3. 回覆
    1. 當時仲有好幾套美國片集好睇, ER, Chicago Hope, etc

      刪除
  4. 呢2首歌都鐘意, 但我心中No.1聖誕歌就一定係Wham !--Last Christmas!!!

    回覆刪除
  5. 我都覺得A.M.幾好睇幾好笑,依家亞視好似無乜播劇,又或者跟本無乜錢去買劇了

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家連糧都唔出呀, 呢D香港良心

      刪除