2014年12月31日 星期三

大除夕

一年容易又來到大除夕, 我們晚上會到鄰居家吃晚飯, 八時入席, 我也不曉得什麼時候才結束。  我怕中途我已睡著了, 我要不要在眼皮上畫一對眼睛呢? 嘻嘻。



 要是有除夕派對, 勁歌熱舞少不了。 有天的 M6 新聞介紹了可在 YouTube 找到的一些歌曲名單, 完全不用傷腦筋。 我對其中一首80年代的歌印象特別深刻, 可能是前陣子看電影 Stars 80 時聽過。 那就是  Début de Soirée 的 Nuit de folie。 一看那個 MTV, 四大天王的 dressing code 即時出現在我眼前。 音樂呢, 我就想起 Raidas。 大家看看, 會不會有同感呢?




15 則留言:

  1. Bonne année! We usually drink champagne at midnight and then that will be the end of dinner :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Bonne année!
      We drank champagne after the countdown, and continued eating and drinking

      刪除
  2. Happy New Year. May the New Year bring to you warmth of love.

    回覆刪除
  3. 咁有冇同少爺佢地搞個大食會^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地已經好大食, 唔駛攪, 平時都已經係

      刪除
  4. 新年進步!時時都快樂!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂! 祝你今年旅途依然愉快, 影多D靚相

      刪除
  5. Happy New Year!
    我都係去人度食晚飯, 八時入席, 差唔多1 am先走得@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係2點至走, 倒數完, 依然飲飲食食

      刪除
  6. Happy New Year
    他們雞琢唔斷, 異族的我們都很難投入話題.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時最怕佢地話當年, 無背景知識, 會唔明嘛, 不過有時佢地又會講D我唔知嘅野, 好似 Romy Schneider 同 Alain Delon 曾經係一對架

      刪除