2014年12月3日 星期三

〔蛋糕〕Gâteau aux carottes nappé

有天我們逛超市, 行經麵包蛋糕部, 看到一盒蛋糕, 一層白色物體黏著蓋頂, 再看標籤寫著  carrot cake, 一塊盛惠3歐元。 那倒不如我自己做一個更划算。

平時我做的 carrot cake, 是不會有那層糖霜, 不過眼見某人當天一直說, 要一試有糖霜的紅蘿蔔蛋糕, 那我就試做啦。 我把已放軟的有鹽牛油 (30g)、 cream cheese (80g)、糖霜 (70g) 跟少許雲呢拿香油拌勻, 再塗在蛋糕面上, 然後放入雪櫃。 



專員非常鐘愛這個配搭, 我只會說, 這組合絕對是增肥恩物呀!

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 再整就下個月啦, 刨蘿蔔絲刨到手軟

      刪除
  2. 增肥恩物 :D
    咁你要把關喇, 你間中才整一兩次給專員吃, 要控制住他的高糖高卡攝取量, 責任重大啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 整嘅頻率少左啦 XD
      而家有人主動話要食多D沙律, 少D高脂食物啦

      刪除
  3. 好彩我唔多食甜,否則王子會成日受誘惑

    回覆刪除
  4. 我都鍾意食紅蘿蔔蛋糕,是很傳統的蛋糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意整呢個同蘋果蛋糕, 簡單好味

      刪除
  5. 回覆
    1. 有人已經問我仲有無紅蘿蔔, 話唔好浪費

      刪除
  6. 呢類美式野法蘭西都興咩.

    回覆刪除
    回覆
    1. burger 同炸雞都有架, 我見過美式食譜書添, 不過年紀大嘅一聽到就皺眉, 如我99

      刪除
  7. 我都想試上面白色果d糖霜

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好甜嘅, 唔好放咁多糖霜, 食時有奶油蛋糕種感覺

      刪除
  8. 昨日大豆都話要食carrot cake!
    前日我才把兩個勁舊蘋果做了蛋糕纖滅了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人已經問我仲有無紅蘿蔔剩啦, 話唔好浪費喎

      刪除
  9. 有咗果層野即時邪惡咗好多XXD
    食完要出去跑十個圈kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常邪惡, 仲有而家呢度好凍, 我又有藉口唔做運動, hehe

      刪除