2014年12月30日 星期二

薯仔蕃茄碎牛通粉

雖然我家還沒下雪, 天氣卻很寒冷, 早上溫度更是零下一、二度。 成長於亞熱帶地方的我仍未習慣這又濕又冷的天氣。  為了保暖, 我近來的主打午餐都以熱湯為主。

薯仔蕃茄碎牛湯是我兒時至愛, 小時候的我總叫它做「黃色湯」, 要是晚餐時它出現了, 我就會飯裡淘湯, 沒有其他餸菜也不打緊。

我現在更會放些紅蘿蔔跟椰菜一起來煮湯, 配上通粉, 吃時又找回了老家的味道。

22 則留言:

  1. 我去旅行就係煮呢個湯粉(走牛肉),材料易買又唔貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我由細食到大, 可能我老媽都係貪佢材料易買又唔貴, hehe

      刪除
    2. 沒有其他餸菜也不打緊>>我估係百有貪咁易養你. 哈哈.

      刪除
    3. 淨係呢個湯出場, 要唔同佢計較咋, 我都有偏食習慣架

      刪除
  2. sunny and 14 degrees in the south!

    回覆刪除
  3. 呢排我都成日煮熱湯,不過主要係味噌湯

    回覆刪除
  4. 我每次去 Calais 都會去走粉(買呢隻細細粒的通粉)。

    回覆刪除
  5. 呢個通粉好經典,我細時都食過。

    回覆刪除
  6. 我記得我初懷孕時,又係只愛飲呢個湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 大肚D人, 口味會突然轉哂, 我有舊同事大肚時日日要雞飯

      刪除
  7. 我會走牛,用排骨,時間耐少少,但有骨,d湯香好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自我老媽經醫生勸喻, 我地已經無飲骨湯呀

      刪除
  8. 紅湯的通粉都係我的最愛呢!好味!
    新年快樂!!!!Bonne Annee!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大豆小豆鐘唔鐘意食呢?
      Bonne fin d'annee!

      刪除
  9. 咁鬼凍屋企有冇開暖爐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企主要係燒銀紙架 (燒木), 上午我唔會點火爐架呢

      刪除