2014年12月20日 星期六

墨西哥包

寬頻連續兩天故障後, 終於算是回復正常。  前幾天的陰天雨天亦忽然不見了, 今天天氣放晴, 心情也好起多。  肚裡的港式麵包蟲又蠢蠢欲動, 今次的主角是我好久不見的墨西哥包。


我依著三色台節目《 好在一個人》的食譜來做。 其實我不知道有這個節目呢, 只是偶然看到了, 覺得可以一試這食譜。



我總共做了8個墨西哥包, 而且還有面料剩下來, 可以留待做雞尾包時來用吧。

14 則留言:

  1. 我完全唔知有呢個節目 ,而我竟然都未食過墨西哥包, 見到都冇引到我去買黎試..hohohoho~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常買唔到菠蘿包, 就買墨西哥包啦

      刪除
  2. 我度同你度一樣,呢排陰天雨天,心情都差啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日終於放晴, D毛孩都可以出去抖抖

      刪除
  3. 我都好似冇食過墨西哥包.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我多數想食菠蘿包買唔到時, 就會買佢

      刪除
  5. 墨西哥個皮原來同雞尾包一樣?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呢, 雞尾包有兩條線嘛, 個D係墨西哥包面D料黎架

      刪除