2014年12月2日 星期二

烤雞兩吃

做了烤雞, 分成兩半, 第一天來個熱食, 簡簡單單, 配個薯菜就是。


第二天, 把剩下來的部分來個煎皮折骨, 配上粟米跟沙律菜, 便是烤雞沙律。


做這烤雞時, 油脂全都流在烤盤底部, 我便用小匙把它盛在小碗上, 然後擱在廚房一旁。 晚餐時, 忽然聽到小匙敲碗的聲音。 有鬼嗎? 當然不是。 是少爺在舐那碗雞油。 看來他也是「識貨之貓」。 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢試過我放左食完粟米片嘅碗係 sink, 佢都唔放過

      刪除
  2. 我家雞蛋仔以前就是這樣, 我們開飯, 牠就入廚房舐鑊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舐鑊都好過我家妙妙舐洗碗盤、 鋅盤 ( >。<)

      刪除
    2. 好彩佢未至於舐鑊, 洗碗盤, 可能係未試過味

      刪除
  3. 英國人都喜歡一雞兩吃,但我地好少焗咁大隻雞。

    回覆刪除
  4. 我會用個雞殼來煲羅宋湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地會俾個雞殼某街坊, 佢會整黎俾狗狗食

      刪除
  5. 最好既就係一物幾食.又慳力又可以豐富好多.

    回覆刪除
  6. 呢個一雞兩食, 人人都愛吃, 連貓貓都合口味, 你係得嘅 :)

    回覆刪除
  7. 原來貓貓咁為食。。。。係囉,貓貓係咪做油拔法呀,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話佢偷偷睇左嚴浩特選秘方集

      刪除