2014年12月9日 星期二

培育

從這裡超市買回來的薑總是薑中長者, 所以我們下定決心, 試圖種薑得薑。

 
左邊盆栽是薑, 右邊是新加入的 Cactus de Noël (Christmas Cactus)。 Cactus de Noël 會於聖誕時候開花, 如果照顧得宜, 有機會在復活節再開花。 它需要陽光, 但不能給陽光直接照射, 一星期澆水就可以。

 
 

18 則留言:

  1. 聽講薑好難種,其實老薑特別有益架

    回覆刪除
  2. 兩樣我都有種,薑種得差,Christmas Cactus就好易種

    回覆刪除
    回覆
    1. 薑同 Christmas Cactus 都係開始階段, 希望有成果啦

      刪除
  3. 網友話薑好難種, 你都試, 你好夠薑呀 :D
    有收成就好囉, 呢度薑賣得好貴呀. 祝成功.

    回覆刪除
  4. 果盆花個法名咁靚架,我地賣得好平,如果照顧得宜,真係有排生呢。

    回覆刪除
  5. Christmas Cactus,我朋友種過,整棵植物好似傘裙咁o架!花就好似花邊。

    回覆刪除
  6. 貓貓不會搗蛋盤哉栽嗎? 我住apartment,種不了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見唔見到盆薑圍哂繩? 就係少爺成日攪佢囉

      刪除
  7. 我們呢度好耐無見太陽啦。。。。種薑都係好主意,我想種蔥呀,但無種子

    回覆刪除
  8. 我屋企盆蟹爪蘭剛剛開盡哂 ,依家進入冬眠期.佢既花都OK睇得下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望我地棵都生生性性, 開D靚花睇下

      刪除