2014年12月21日 星期日

掛彩

這次掛彩的不是我家少爺, 而是 Rouquin。  為什麼他們的鼻子總受傷? 給他清潔消毒了傷口, 他卻千不情萬不願。 


Rouquin 跟少爺性格不同。 Roquin 是個乖寶寶, 只是近來愛闖關, 試圖進入睡房範圍。 睡覺是他的強項。 如果有個貓咪睡覺大賽, 他應該會取得冠軍。 Rouquin 雖然豐滿, 跳躍力比少爺好得多。 儘管如此, 少爺仍較他活躍, 特別看到有鳥兒在外, 即時精神起來。

誰說少爺只是我的寵兒?  躺在某人強壯的臂彎, 看他睡得多舒暢呀。



  

23 則留言:

  1. 係咪打交整損架?妳用什麼幫佢消毒呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得俾貓打嘅機會多D啦
      我地有枝消毒噴劑,用化妝棉,再幫佢抹

      刪除
  2. 因為啲貓打交似打boxing,特別鐘意打面架

    回覆刪除
  3. 我家Bill Bill不知為甚麼老是咬Miu Miu的肚?

    回覆刪除
  4. 陰公囉...乖寶寶呵!快d好返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好乖下架, 見佢咁, 真係可憐

      刪除
  5. 回覆
    1. 今朝又被小霸王打啦, 我聽到佢慘叫, 即時開門睇, 佢先至走得甩

      刪除