2014年12月4日 星期四

開不了口

本以為下星期才再見牙醫, 幸好我再一看預診卡, 原來是在這星期, 才沒有失約。

我照了 X 光片, 再見牙醫, 她檢查後, 告訴我我的臼齒蛀了。 我最害怕的情況來了: 給打麻醉針。 給針刺進牙肉時, 真是超痛。 牙補好了, 我一邊的腮卻完全沒知覺。 每次吃東西, 像只有半邊口張開, 咀嚼也不容易。 那就給自己煮個粟米牛肉粥當晚餐, 還要煮得稀一點。 可是當我吃得一半時, 才想起老媽訓示, 有傷口不要吃牛肉......






18 則留言:

  1. 唉,牙痛慘過大病,希望你快點好,煲D蕃茄薯仔湯飲啦,又可以飲湯,又可以食薯蓉。

    回覆刪除
  2. 食啲淋啲嘅嘢,過兩日冇事架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日繼續食粥, 希望過兩日會好D

      刪除
  3. 回覆
    1. 我有呢個疑惑, 個口半邊腫脹, 好驚牙肉發炎 (恕我嘅健康常識俾番哂先生 ^^)

      刪除
  4. 有無給消炎藥止痛藥?可以用消炎 mouthwash 洗傷口,不過唔好大力吐出,會傷架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無藥, 剩係叫我用哂之前枝有藥性牙膏就得喎

      刪除
  5. 半邊腫脹可能係你食多咗幾件carrot cake咋. kakaka

    回覆刪除
  6. 衣家仲有冇事呀?補完牙通常半日後就冇事喎!呢間牙科診所你去過整牙未架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 街坊介紹架, 第一次幫親, 而家好D啦, 食野要就住

      刪除
  7. 一看,馬上自動代入伯母角色,牛肉不能吃啊!有炎症,雞蛋也不能吃啊!

    回覆刪除
  8. 打左止痛針仲咁痛,枝針係咪過左期 ?
    算吧啦, 咩唔食得牛肉, 完全冇根據既bull shit !

    回覆刪除