2014年12月29日 星期一

酥皮咖哩角

鄰居相約一起吃 raclette, 各自負責一些食物。 我們負責芝士及甜品, 我便做了木頭蛋糕跟 tôt-fait aux pommes。  我另外也做了當 aperitif 的酥皮咖哩角。 酒亦是不可欠缺之物。 



我用了免治牛肉、洋蔥和紅蘿蔔來做餡料, 以薑粉、孜然粉跟咖哩粉來調味。 起初我還怕餡料太辣, 結果配上酥皮, 味道剛好。



Raclette 由中午開始, 到六時才結束, 一邊聊天, 一邊吃。 鄰居也準備了小食跟甜品, 我倆吃得肚皮也快撐破, 不需再吃什麼晚餐。 以我的小小觀察, 這些聚會的其中的話題, 一定離不開「食」:  煮食心得跟餐廳食評。 只要有心, 人人都可以是食神。

22 則留言:

  1. 好飽滿,隻隻肥o都o都咁,諗到自己過完假期就重左喇!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實我想食炸咖哩角, 但係最後都係決定用酥皮

      刪除
  3. in France, i think people try not to talk about politics, money, profession and races etc. So, there are not many things to talk about except food :)

    回覆刪除
    回覆
    1. In face, when I am in HK, I only talk about politics with my close friends

      刪除
  4. 回覆
    1. 六大兩小, 話時話, 我呢度圍埋一齊聚餐, 多數都係六人為主

      刪除
  5. 咖哩角肥嘟嘟好靚仔,酥皮自己搓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係自己搓, 其實係我嘅鴕鳥政策, 我唔想知個食譜係點, 會落幾多牛油, 我怕知左, 之後唔想食 ^^

      刪除
  6. 咖喱角我時不時都會整, 不過就用豬肉. 未試過加孜然粉, 等我下次都試下先!

    回覆刪除
  7. 咖哩角好正呀!
    我呢度啲人都係,他們不談政治經濟社會電視,只談鄰居、兒時、飲食。有時我覺得話題好無聊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意, 有兩個話題真係唔可以傾: 政治同宗教

      刪除