2014年12月10日 星期三

Choucroute maison 自家製酸菜鍋

Choucroute 解作酸菜, 配以香腸、醃肉、馬鈴薯等來煨, 是這裡的家常菜。 吃過幾次的 Choucroute 都是在 J媽媽家, 原本做這道菜沒有我想像中複雜。



從肉店買回來的酸菜, 要用冷水清洗。 之後預備其他材料: 馬鈴薯、煙肉、五花肉。 香腸是 saucisses de Strasbourg, 我們還放了煙燻腸。 先把洋蔥炒香, 再上面放一半的酸菜、月桂、百里香、蒜頭, 接著鋪上煙肉、五花肉, 再放另一半的酸菜, 倒進白酒, 以文火來煨一個半小時。 個半小時後, 再放入馬鈴薯來煮三十分鐘, 最好放入香腸, 再煮五分鐘就完成。 一層一層慢慢鋪好, 我感到有點像在做盤菜, 嘻。



這道酸菜鍋絕對是冬天之選, 吃完了溫暖非常, 第二天吃時, 酸菜味道更好。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 不過無左佢, 味道又打折扣, 好矛盾呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個係 Alsace 省份嘅菜, 所以會似德國菜

      刪除
  3. 呢個應該係Alsace嘅菜式,所以似德國菜呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 以前有讀過最後一課都應該明白架

      刪除
  4. 德國都有這道菜,材料及煑法大同小異,味道酸酸的,我都食,但不熱愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 Alsace 菜, 所以會似, 我睇仲有人話 choucroute 來自中國呢

      刪除
  5. 一聽酸菜,還以為像韓國泡菜可伸即食,原來仲要煮,我們潮洲的酸菜,煮肉也是越炆煮,越好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原理其實一樣, 冬天少菜食, 所以就一早醃好D菜, 冬天就有得食

      刪除
  6. 我好怕食酸整,中西式酸菜我都唔啱

    回覆刪除
  7. 你們是東北人嗎?這道菜我想起德國呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地本身係北方人, 佢媽媽會講 Chi'tis 架
      D食譜好多時都 refer 係 a l'alsacienne, 所以佢地相似啦

      刪除