2014年12月8日 星期一

Miss France 2015

跟去年一樣, 我還未看到五強誕生, 就已經呼呼入睡。 翌日再看賽果, 我大失所望。 賽前一致看好 (包括我) 的 Miss Côte d'Azur 只是第三名。  Miss Nord Pas-de-Calais 就當上冠軍, 是這個省份首次有 Miss France 產生。

Miss France 2015





我看好的 Miss Côte d'Azur

這幾天仍然有 Miss France 的新聞, 其中一則是有關亞軍 Miss Tahiti。 話說 Miss Tahiti 連續三年都是「老二」, 今年跟去年的落敗原因可能都是公眾投票所致。  去年的比賽, 評審偏好 Miss Tahiti, 然而因為公眾投票關係, 導致 Miss Orleans 套得冠軍。  後來有說 Polynésie 法屬玻里尼西亞的十多萬的票, 因 TF1 的伺服器飽和, 而不被計算在內。 要是當日有計算, 結果就會逆轉。 今年的評審給 Miss Nord-Pas-de-Calais 跟 Miss Tahiti 的評分相等, 因此當 Miss Tahiti 又再一次當上老二時, 大家便開始懷疑去年的問題繼續存在。

左邊是去年的 Miss France 冠軍, 右邊是亞軍
其實一宣佈十強後, 有人就即時說要轉台, 因為他看好的 Miss Guyane 被淘汰。

某人看好的 Miss Guyane



20 則留言:

  1. Miss Tahiti我覺得好似Miss Hongkong咁獨立出黎啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪要問下世界小姐個D俾唔俾佢自己獨立出黎呢

      刪除
  2. 連續三年都是「老二」>>>佢都算係呢方面嘅老行尊喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 三年都係唔同人架, 每年每個省都有唔同代表嘛
      老二呢方面, 應該問下吳敏霞, 佢個外號叫千年老二

      刪除
  3. 回覆
    1. 每年每個省都有唔同代表, 我寫得唔夠清楚

      刪除
  4. Miss Côte d'Azur 笑得好甜美,幾個之中我都選佢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢落選, 我好失望, 某人話佢外型太美國, 所以輸喎

      刪除
  5. 回覆
    1. 捧左冠軍兩日, 今日開始又講佢是非啦

      刪除
  6. 冠軍個子高, 樣子都幾大方呀.
    其實個個都靚, 後生有邊個唔靚架.

    回覆刪除
    回覆
    1. Miss France 見人,都一樣要大方得體架
      不過呢兩年嘅冠軍, 我都麻麻

      刪除
  7. Miss Cote d'azur個樣甜美呢!好多時冠軍都唔係最靚

    回覆刪除
  8. N年冇睇呢d選美, 好無聊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家都好似無左智慧與美貌並重咁啦

      刪除