2014年12月7日 星期日

甜餐包

每次光顧港式麵包店, 甜餐包是我的心水選擇之一。 或許我對它有情意結吧。 小時候, 甜餐包跟維仔奶是早餐之選。 長大了, 到豉油西餐廳, 就喜歡紅湯配甜餐包。

我依著這甜餐包的食譜來做。前一晚做好麵團, 完成了第一次發酵, 造型後就放進雪櫃。

http://www.christinesrecipes.com/2012/10/butter-buns.html





第二天早上, 取出來進行第二次發酵, 然後放入焗爐烤。 在我吃下第一口時, 開心大滿足, 因我已整整一年沒吃過甜餐包。 而且它還不是現在那「一陣風」的空氣麵包。


立即給自己來個港式早餐, 煎蛋、香腸和牛油餐包, 美中不足是欠了一杯香濃的港式奶茶, 雖未至於做足一百分, 但都應該有八十分啦。

24 則留言:

  1. 我也挺愛吃甜餐包,自家製好吃呀

    回覆刪除
  2. 牛油甜餐包真係一個經典

    回覆刪除
  3. 餐包我麻麻. 總係覺得食咗個包就食唔落其他o野.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鐘意而家一陣風嘅麵包, 食完等於無食

      刪除
  4. 回覆
    1. 我細時另一麵包之選: 椰絲奶油包, 大左之後已經唔想食

      刪除
  5. 回覆
    1. 係咪有提子個隻麥包? 我反而麻麻, 有陰影, 病時我老媽鐘意買呢個包俾我食

      刪除
  6. 我都係最愛食,以前覺得䜴油西餐個D餐包最好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有時去花園餐廳之類, 最好食依然係個包

      刪除
  7. 豉油西餐的紅湯白湯, 絕對是我們一代人的回憶. 講開餐包, 我現在吃早餐一定改為多士烘底, 因為餐包都是微波爐叮熱, 甚至冷冰冰硬綁綁的, 非常難吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前一見鐵板, 就莫名興奮, 食西餐喎! 最有"炸"個聲, 難忘呀

      刪除
  8. 我都想整甜餐包, 不過班生唔太like....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家專員又OK喎, 佢勁鐘意港式雞尾包

      刪除
  9. 我同你相反, 歐陸包先係我杯茶.
    奶茶你自己沖都得啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 人就係衰架, 係老家時, 我都鐘意食歐陸包, 而家就心思思想食港式包
      奶茶, 我好想飲絲襪奶茶呀 T-T

      刪除
  10. 餐包跟紅湯,都曾經是我的例牌呢!

    回覆刪除